top of page
![](https://static.wixstatic.com/media/a5c116_882396fa3e8f413d8426029d25750f4c~mv2.jpg/v1/fill/w_250,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_auto/a5c116_882396fa3e8f413d8426029d25750f4c~mv2.webp)
![”Sessiz Satış” Mağaza Atmosferi](https://static.wixstatic.com/media/a5c116_882396fa3e8f413d8426029d25750f4c~mv2.jpg/v1/fill/w_492,h_369,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/a5c116_882396fa3e8f413d8426029d25750f4c~mv2.webp)
Çoruh Durmuş
21 Ağu 2020
”Sessiz Satış” Mağaza Atmosferi
Mağaza atmosferi nedir? Nasıl tanımlanır? Bu yazımızda bunları inceledik.
![](https://static.wixstatic.com/media/a5c116_8a4cb816f55742c3acec9f1103316e64~mv2.jpg/v1/fill/w_250,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_auto/a5c116_8a4cb816f55742c3acec9f1103316e64~mv2.webp)
![Alışkanlık ve Refleks ile Müşteri İlişkisi](https://static.wixstatic.com/media/a5c116_8a4cb816f55742c3acec9f1103316e64~mv2.jpg/v1/fill/w_492,h_369,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/a5c116_8a4cb816f55742c3acec9f1103316e64~mv2.webp)
Çoruh Durmuş
10 Ağu 2020
Alışkanlık ve Refleks ile Müşteri İlişkisi
Satın alma eyleminin gerçekleşmesi için vitrine, mağaza ve ürüne yönelmek gerekir. Bu yönelimi alışkanlık ve refleksin etkisiyle inceledik
![](https://static.wixstatic.com/media/a5c116_4153d7bea70943cfb0c6e7af7fd99a39~mv2.jpg/v1/fill/w_250,h_250,fp_0.50_0.50,q_30,blur_30,enc_auto/a5c116_4153d7bea70943cfb0c6e7af7fd99a39~mv2.webp)
![Hareketin İnsan Algısına Etkisi](https://static.wixstatic.com/media/a5c116_4153d7bea70943cfb0c6e7af7fd99a39~mv2.jpg/v1/fill/w_492,h_369,fp_0.50_0.50,q_90,enc_auto/a5c116_4153d7bea70943cfb0c6e7af7fd99a39~mv2.webp)
Çoruh Durmuş
18 Tem 2020
Hareketin İnsan Algısına Etkisi
Hareketli objelerin algıda seçicilik yaratmadaki etkisini inceledik.
bottom of page